Образовни профили
Школски мени
- Details
- Category: Смерови
Током четворогодишњег школовања стичу се теоретска и практична знања о производњи цветног и дендро материјала, подизању и одржавању окућница, зелених површина и аранжирању биљног материјалаза разне прилике. Своја достигнућа ученици могу да покажу на републичким такмичењима, смотрама, сајмовима и изложбама
Програм се остварује у школи, школским радионицама, врту, пластеницима и у природи.
Школа је предвидела обиласке реномираних произвођача и дитрибутера цвећа и дендроматеријала.
Ако си заљубљеник у природу, а уз то си и креативан, ово је прави образовни профил за тебе.
Садржаји опште образовних предмета омогућавају широк избор могућих студијских програма, након матурирања, у струци и ван ње.
Програм стручних предмета усклађен је са оним који примењују земље препознатљиве по хортикултури (Холандија, Швајцарска, Француска)
- Details
- Category: Смерови
Руковалац- механичар пољопривредних машина је специјалозовано занимање за руковање и одржавање пољопривредне технике.
- Details
- Category: Смерови
Прехрамбени техничар је стручњак за рад у прехрамбеној индустрији који организује и контролише рад линије за производњу, машине и уређаје или обавља лабораторијска испитивања сировина и производа.
У току школовања изучава се више различитих технологија: воћа, поврћа, кондиторских производа, млека, меса, шећера, тестенина.
Након завршетка овог образовног профила ученици могу уписати велики број факултета или радити у лабораторијама предузећа која се баве производњом прехрамбених производа, затим воћем, поврћем и њиховим прерађевинама, месом и месним прерађевинама, млеком и млечним прерађевинама, производима од брашна, кондиторским произвдоима, соковима.
|
Предмети |
Разреди са недељним бројем часова |
|||
Први |
Други |
Трећи |
Четврти |
||
Општи предмети |
Српски језик и књижевност |
3 |
3 |
3 |
3 |
Страни језик |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
Физичко васпитање |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
Математика |
3 |
3 |
3 |
3 |
|
Рачунарство и информатика |
2 |
|
|
|
|
Историја |
2 |
|
|
|
|
Екологија и заштита животне средине |
1 |
|
|
|
|
Географија |
2 |
|
|
|
|
Социологија са правима грађена |
|
|
|
|
|
Екологија и заштита животне средине |
|
|
|
|
|
Географија |
|
|
|
|
|
Социологија са правима грађена |
|
|
|
2 |
|
Стручни предмети |
Исхрана људи |
1 |
|
|
|
Технике рада у лабораторији |
6 |
|
|
|
|
Физика |
2 |
2 |
|
|
|
Хемија |
5 |
5 |
|
|
|
Аналитичка хемија |
|
3 |
|
|
|
Основи прехрамбене технологије* |
|
4
|
|
|
|
Технологија воде* |
|
|
|
||
Технолошке операције |
|
5 |
5 |
|
|
Ензимологија |
|
|
1 |
|
|
Физичка хемија |
|
|
4 |
|
|
Микробиологија |
|
|
4 |
|
|
Изборна технологија |
|
|
5 |
10 |
|
Контрола квалитета у прехрамбеној индустрији |
|
|
|
5 |
|
Предузетништво |
|
|
|
2 |
- Details
- Category: Смерови
За пекаре ће увек бити посла. Уколико упишете овај образовни профил научићете да правите све врсте пекарских производа: разне врсте пецива (кифле, кроасани, пице, ђевреци, бурек), колача (ванилице, штрудле, медењаци), хлеб. Након завршетка овог образовног профила може се запослити или наставити школовање за прехранбеног техничара.
|
Предмети |
Разреди са недељним бројем часова |
|||
Први |
Други |
Трећи |
Четврти |
||
Општи предмети |
Српски језик и књижевност |
3 |
2 |
2 |
|
Страни језик I |
2 |
2 |
1 |
|
|
Физичко васпитање |
2 |
2 |
2 |
|
|
Математика |
2 |
2 |
1 |
|
|
Историја |
2 |
|
|
|
|
Рачунарство и информатика |
2 |
|
|
|
|
Географија |
1 |
|
1 |
|
|
Екологија и заштита животне средине |
2 |
|
1 |
|
|
Социологија са правима грађана |
|
|
1 |
|
|
Стручни предмети |
Физика |
2 |
|
|
|
Хемија |
2 |
|
|
|
|
Исхрана људи |
1 |
|
|
|
|
Операције и мерења у пекарству |
3 |
|
|
|
|
Сировине у пекарству |
4 |
|
|
|
|
Производња хлеба |
|
3 |
|
|
|
Здравствена безбедност хране |
|
3 |
|
|
|
Објекти и опрема у пекарству |
|
2 |
|
|
|
Производња пецива, колача и тестенина |
|
|
3 |
|
|
Тржиште и промет пекарских производа |
|
|
5 |
|
|
Предузетништво |
|
|
2 |
|
- Details
- Category: Смерови
За оне који воле животиње.
Након завршетка овог образовног профила ученици ће бити оспособљени за асистирање ветеринару при третману и здравственој заштити животиња на терену и у ветеринарској амбуланти.
Као ветеринарски техничари могу радити на фармама за узгој животиња, у ветеринарским амбулантама, пољопривредним апотекама, кланицама, царини или се самостално бавити узгојем домаћих животиња и кућних љубимаца.
Имају одличну основу за уписивање Ветеринарског, Медицинског или Пољопривредног факултета, али се могу уписати и на све друге факултете природних и друштвених смерова.
|
Предмети |
Разреди са недељним бројем часова |
|||
Први |
Други |
Трећи |
Четврти |
||
Општи предмети |
Српски језик и књижевност |
3 |
3 |
3 |
3 |
Страни језик |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
Физичко васпитање |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
Математика |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
Рачунарство и информатика |
2 |
|
|
|
|
Историја |
2 |
|
|
|
|
Латински језик |
1 |
|
|
|
|
Физика |
2 |
|
|
|
|
Географија |
2 |
|
|
|
|
Биологија |
2 |
|
|
|
|
Хемија |
2 |
|
|
|
|
Социологија са правима грађана |
|
|
|
|
|
Стручни предмети |
Анатомија и физиологија |
5 |
|
|
|
Сточарство са исхраном |
4 |
|
|
|
|
Фармакологија |
|
3 |
|
|
|
Патологија |
|
2 |
|
|
|
Хигијена и нега животиња |
|
3 |
|
|
|
Епизоотиологија |
|
4 |
|
|
|
Породиљство |
|
|
5 |
|
|
Болести животиња |
|
|
8 |
5 |
|
Основи хирургије |
|
|
|
5 |
|
Предузетништво |
2 |